Dagar blir till veckor, veckor blir till månader..

Livet tar sig märkliga uttryck emellanåt. De planer man så storstilat smitt får läggas i malpåse ett tag och så är det inte mer med det. Vissa saker får sättas på paus, helt enkelt.

Så har det varit med den här bloggen också. Under ett antal månader har kraft och energi gått åt till helt andra saker än att dela med världen vad jag och min sambo har läst. Vad gäller mitt läsande har det varit bitvis begränsat – men när väl jag och boken mötts så har mötet varit intensivt. Bloggen har funnits i bakgrunden i mina tankar, ibland som ett gnagande samvete, ibland som en påminnelse om att i vissa lägen måste man välja annat och att det faktiskt är ok att släppa taget ibland – även om det gäller något som man verkligen vill göra.

Men allteftersom dagar blir till veckor och veckor blir till månader händer saker. Så därför är nu faktiskt mina snabba lästips uppdaterade!

 

 

 

 

 

Lämna en kommentar